Onsdag 28/8

Ja, som sagt idag har jag och Sanna varit i pitstan. Jag hittade en brun stickad mysig tröja på HM, endast 50:- men den hade kostat 200:- så jag gjorde ett riktigt klipp alltså. Sen två sånna där fina pärlhalsband för 10:- styck, också ett riktigt klipp. Självklart mat och sen massa tjafs på dollarstore ;) när jag kom hem blev de ljusparty, mysigt. Men jag var lite deprimerad för jag insåg igår att jag bara hade ett svartakörsbär-ljus kvar, ett enda jävla ljus! Och så inga pengar att köpa nya för idag. Men jävlar vad jag ska bunkra upp när jag väl har pengar!
Imorgon ska fröken tvätta och gå som vanligt, sen får vi se vad som händer. Städa kanske? Typ. Låter som en bra idé, måste bara hitta motivation först :p






Sanna

Bra fynd ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback