Onsdag 18/12

Grattis till min snygga vän Minna som fyller 20 jävla år äntligen idag! Och jag fyller snart 21, nu fick jag ju ingen ångest, nejdå. 
Inatt vid 12 kom jag hem från Boden, haha. Sent jag vet. Jag har inte gjort allt för mycke sen jag klev upp. Jag har ätit sallad och tvättat och hängt de. Och nu har jag målat naglarna som jag väntar på att de ska torka. Vi får väl se vad som händer senare, kl 20.00 ska jag iallafall se tredje filmen av Pirates med Jack Sparrow ;) imorgon ska jag väl till Minna och så. 
Jag ska försöka skriva en summering av 2013 för er som inte har sett eller vet allt som har hänt. Bra och dåligt, framgång och motgång. Men ja, de får vara några dagar till. 
Jag saknar min pojke, men snart är de jul och då är han ledig så då får jag rå om han ett tag, så skönt! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback