Tisdag 24/12

Ja då var de julafton som man har gått och tänkt på i flera veckor. Jag kom hem från Boden för ungefär en timme sen. Ligger i sängen och ska sova alldeles snart för ska upp lite tidigare och duscha och kanske se ut som nån slags människa.. Hämta bror och så. Äta massa jävla lax ska jag också göra, jag och bror kommer slåss om den stackars gravade laxen haha! Och kanske packa om och tvätta för eventuell vistelse i Boden igen. Jag har iallafall bokat en ny tid för mina utslag som alla mår så dåligt över, den här gången i boden för han i älvsbyn blev jag ju inte smartare av. Men de blir i januari jag ska dit. Ser förjävligt ut men andra stör sej mer på de än vad jag gör. Jaja. Nu är de jul och då ska man inte behöva höra vad man måste och borde göra. Kanske julen blir bra ändå, har varit orolig att den här också ska bli förstörd men den kanske blir bra. Brieost och gravad lax löser de mesta, haha! 
Jag ska sova på saken om juloutfit så man ser någolunda normal ut. Haha. Nä men de här går inte, nu god natt!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback