Onsdag 27/2

Jag har inte hunnit måla naglarna ens. Jag har inte heller hunnit soffa med mina ljus. De tog som vanligt längre än planerat och följa med Dennis på mission. Haha. Vi har även varit förbi mama en kort stund, hon håller på för fullt att göra om i köket, allt. Alla grejer, skåp, vitvaror och allt.
Men imorgon, ska jag inte göra nånting utom att tvätta och hänga de. För de är inte så ansträngande. Och så ska jag måla mina naglar. De är de jävlat enda jag ska göra imorgon. Juste, ska ge lilla Sigrid mat också på kvällen. Inte glömma!!!
Jag har haft en bra bloggdag, även fast de kanske inte har stått så jävla intressanta saker så har jag fått några rader. Sveriges nästa Kissie. Fast utan massa plast i ansiktet då. Och utan anorexia och barnmatsdiet. Ja, jag hatar hon, de är nog fan Sveriges mest överdrivna människa, på delad plats med Christer Sjögren. Muhaha!


Nu ska jag sova. Jag har ställt ner elementen så de inte är så jävla varmt, går typ i linne på dagarna och svettas ändå!! Fast då blir de väl för kallt då så jag måste gå i tjocktröja och ändå frysa.. Nä men de gör mycke när solen ligger på. Tur som fan att vi inte har morgonsolen, då skulle vi bli grillade!
Godnatt!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback