Onsdag 27/2

Jag har fortfarande tisdag för jag har inte sovit till den nya dagen. Men.

Igår vaknade jag 3 minuter över 10. De är knas de där. Och så gick jag och duschade, måste göra de varje dag nu mer eftersom man svettas ihjäl när man vaknar. För att vi liksom har +22 grader inne. Idag var de +24 inne och +10 ute. Skönt ändå ibland.
Jag har varit en riktig handywoman också och hängt upp 4 tavlor, känner mej mer man än riktiga män. Eller en viss sorts man. Muhahaha!

Dennis kom hem på lunchen och så åt jag frukost. Sen städade jag, plockade bort och diskade bort de förvånandsvärt lilla diskberget som vi hade gjort. Tvättade alla sängkläder också, fan vad skitiga dom var! Jag tände doftljus, favoriten black sherry från partylite. Missade givetvis sista avsnittet av svenska rivieran, just my luck. Fast än Dennis sa att de skulle gå att spela in och så gjorde de inte de ändå. Jävla skräpviasat. Dö!!

När jag vaknar idag ska jag även dammsuga och kanske skura om de behövs. Ta fram älgfärs och tina, sen ställa mej och trilla köttbullar. Eller nån slags form av köttbullar iallafall. Vilken jävla hemmafru jag har blivit! Fast man får inte vänja sej med de, har liksom inte lov mer än en vecka, tyvärr. Nu ska jag sova så jag inte sover bort hela jävla lovet också!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback