Tisdag 26/2

Igår. Glöm att de står igår, tänk att de står idag. Men klockan är över 00 så de blir igår. Måndag. Men alltså. Innan Dennis kom gjorde jag mej ett lyxmellanmål. Inte ofta de inträffar. Jag hade yoghurt och i den hade jag en banan i skivor och 5 färska jordgubbar i bitar. Så jävla gott! Sen vid 4 bar de av till L-town. Vi storhandlade där, lite grejer till läggan och en jävla massa mat. Plus avslutade med att laga sen middag på Max. Hade gjort en lååång lista på saker och mat vi skulle handla och lyckades nog fan få med alla saker från listan plus lite mer grejer ;) som en brieost till exempel. Den var billig och jag älskar brieost PLUS att Dennis hatar de så jag får ha den ifred! ;D muhahahaha!!!! Jag köpte en kartong med multivitamin, alltså 2x6 liter. Så nu fan ska jag dricka multivitamin!!! Ja, jag är missbrukare och jag står för de! ;)
Två nagellack och en hårdonut fick följa med hem också. Vi var sams hela tiden, bara de är ett under, haha ;) sen när vi kom hem kom Elly och Håkan förbi en sväng. Hon hade gjort en tårta, jättegod och gullig. Fick en blomma och 100:- av dom också fick jag träffa Smulpaj. Hon som jag har saknat! Hon och tjockis kommer jättebra överens också. Kanske för att dom inte bryr sej så överdrivet mycke om varandra :p men alltså, ja. Jag hade en skitbra dag iallafall. Jo fan, jag hade min skinnjacka på mej också!!!! Jag frös inte ens fast jag bara hade t-shirt under och converse på fötterna! De är helt otroligt, de var ju ändå +5 och februari är inte ens slut än!!! Otroligt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback