Torsdag 28/2

Idag har de varit en minst sagt underhållande dag. När jag hade vaknat och de så ringde Carro och frågade om jag skulle följa med på byn. Så jag snabbduschade och så for vi ner. Vi åt och så gjorde vi byn osäker. Haha. Man får då alltid skratta när man är med dom. Och så när jag lika var på byn köpte jag en jävla nagelklippare men bara för att så kommer väl den andra att komma fram då.. Sen när jag skulle dra mitt konsumkort, ja vars fan var de då.. Jo de låg hemma i läggan, så jävla misslyckat.. Sen märkte jag att jag hade både konsum, bank och legkort hemma, så jävla fail. Jag tänkte ju gå in på systemet då också men då gick ju inte de heller.. När vi var i Luleå i måndags så tog jag min plåtplånka med dom tre ovanstående korten och så hade jag aldrig flyttat över dom.. Men tur då att jag hade med mej kontanter och presentkort. Jag hittade även ett par vanliga täckbyxor, har ju bara skoterbyxorna och dom är så jävla stora och klumpiga. Men jag hittade iallafall ett par, rea, 350:- gooood shit! Och nu äntligen har jag fått tvätta två maskiner, soffa och så ska jag måla naglarna. Med mina älskade black sherryljus. Peeeerfekt! Jag ska verkligen köpa mer sånna. Love it.

Men alltså Carro, jag ska fundera lite på att göra mej brunett igen. Fast inte jättemörkt isåfall för jag trivs verkligen inte som brunett! Men de är fortfarande KANSKE!!!! :p






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback