Torsdag 28/2

Jag vaknade för inte så längesen, tryckte igång tvättmaskinen och så rensade jag lådan. Jag hittade febertermometern när jag sökte nagelklipparen. Jag har letat nagelklipparen sen dagen vi flyttade hit och jag vet att jag tog med den men den finns fan ingenstans! Så jävla irriterande!!!! Jag borde fan ägna hela den här dagen åt att leta den och jag ska inte sluta föräns jag hittar den för jag behöver den verkligen!!! Åååh, sånt här blir man ju gråhårig på!

Igår vred jag ju ner alla element och så hade vi balkongdörren öppen för de är så varmt när vi ska sova, men då blev de kallt så jag var tvungen vrida upp alla element iallafall. Fast nu är de inte riktigt lika varmt ändå. De är inte så kul att vakna och nästan flyta iväg..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback