Onsdag 30/1

Dennis ringde och sa att vi får nog flytta in i helgen! Och Carro - jag dricker inte kaffe men vi kan hänga hela dagarna ändå *tummen upp* haha :p jag har packat ihop mina jävla ljus, jag visste inte att jag hade SÅ mycke! Har ju fan till en hel arme! De blev en full mikrokartong med BARA ljus. Eller okej nå smågrejer, typ prydnader och sånt skit. Men jag har opackat alla ljuslyktor.. Alla jävlar ska in i papper.. Kul :/ Hahaha. Sen ska alla jävla kläder ner, helst vikt så jag slipper göra de sen ;) och så är de sängarna och alla andra grejer, typ pannor och köksgrejer och annat. Ojoj. Jag har ju ändå ganska mycke utan att jag har vetat om de, de är ju bra :p
Nu får vi se hur de här slutar. Krasch med alla Linneas ljuslyktor. Hahahah!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback