Onsdag 30/1

Då var den här månaden snart över. Jag sover i korsträsk nu andra natten i rad. Men jag sover så jävla hårt här och jag vet inte varför :p haha.
Vi får väl se vars jag sover imorgon.

Vi ska börja vara mycke mer här i korsträsk för att - vi ska nämligen flytta hit. De var bomben. Jag och Dennis och pelvis ska flytta ihop och bli sambos på riktigt. I ett eget krypin. I en enochenhalva. Fast den är stor.
Jag har inte velat säga nåt till så många för de är alltid nån som ska bry sej, som egentligen inte har med de att göra.
Jag har inte börjat packa ihop mina grejer än som är hemma, onödigt att packa ner och så måste de upp sen.. Haha. Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mej förutom sängarna, mina älskade ljus och mina kläder. Eller jo, men. Har en lista. Har massa grejer, både jag och D. Och så ska vi få låna lite grejs också. Tror jag.
Blir kul att se om vi fixar att inreda skiten utan att de ser ut som fan. Fast jag SKA verkligen försöka!!!
Går de inte får jag kalla på omedelbar hjälp :p den bästa hjälpen bor några meter nedanför så de är bra :p

Om dom inte dricker så mycke kaffe och gör de dom ska så får vi börja flytta in redan på fredag. Vi har valt tapeter, (dom, inte jag) så de ska tapetseras om överallt och så var de nå vattenskada i toan.
Hon som bodde där före hade bara lämnat allt och farit, diskberg, kläder, grejer och mat. Hon hade bara packat en väska och så for hon. Bra stil, tummen upp.
Så, då vet ni vad vi kanske gör i helgen. Kanske. Haha. Håll tummarna!

De här är Dennis. Fast jag har ingen aning om vad fan de är för djur ;)






Carolin k

Det kommer bli kul linnea :) vi kan ju hänga hela dagarna och dricka kaffe ;) haha

Blåndi

Hahaha Carro, fail, jag dricker inte kaffe ;) ;D

Hilda

Ååh! Så kul att flytta ihop! Det blir en helt annan sak än att bo med varandra hos föräldrar och så! Jag tror att ni har mycket kul att se fram emot! :-) <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback