Söndag 27/1

Eeh ähum, ja hej. Jag har typ glömt bort att jag har en blogg, typ. Men. Jag har ändå haft så lite att skriva om så spela roll ;) de enda jag har gjort är att spela ruzzle ;) de har fan blivit beroendeframkallande idiotspel och jag är sämst så jag vet inte vad som håller mej kvar vid de. Haha. Kul är de :p fast alla vinner över mej :p så de är väl de jag har gjort, spelat ruzzle hela tiden. Jag har ätit mycke kyckling också. Fredags kyckling på pizzan, igår kycklingsallad till frulle/lunch och så kycklinggryta till middag. Men jag älskar kyckling! Namnam. Haha. Fast nu ska jag nog låta bli ett tag!

Innan jag nu ska sova så alla som vill vinna får spela ruzzle med mej, jag heter elvistass där, otippat va ;D
God natt!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback