Tisdag 29/1

Grattis till Emma som fyller 19 år idag!!! Vi har känt varann i princip sen vi sprang omkring i blöja. Och de är ju några år sen. Haha. Tiden går så fort, de finns en massa filmer och bilder på oss som säkert är hemskt roliga att titta på. Tänk den som fick vara barn igen! Ojoj. På några år springer våra egna barn omkring i nutidens designerblöjor. Tiden går så fort, och de värsta är ju att vi går med den!



Jag sover i korsträsk nu inatt fast jag egentligen inte skulle göra de. Men de blev så. Jag har käkat en bigmabapelsin. En stor apelsin alltså. Jag lovar att den var minst lika stor som en basketboll. Eller nä. Men nästan som en handboll!! Bapelsin gubbjävel! ;D haha jag har dålig humor, jag vet. Jag har spöat Dennis i några rundor ruzzle också. Muhahaha ;)
Nu ska jag nog sova. De kommer en bomb nu i dagarna så den som är jävligt nyfiken ska följa min blogg iallafall i veckan!! Haha. Smygreklam. Bra skit.

Jag har ägnat en aning tid åt att dö och smälta åt djur som är nyfödda och jättepluttiga små bäbisar. Ååh :p jag skickade den här till Dennis och skrev "jag är så hääär mycke kär i dej!!"






Emma

Tack så mycket! När du flyttat klart kommer jag och hälsar på nån gång! :)

Blåndi

Ja Emma, de hoppas jag verkligen att du gör, de skulle vara roligt! Ta med dej din karl också då! :D

Emma

Ja det kan jag göra :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback