Torsdag 31/1

Jag lider fan av sömnproblem! De är inte så att jag somnar överallt utan tvärtom. Jag somnar aldrig. De tar typ 1 timme för mej att somna efter jag har lagt mej och slappnat av. Om inte ännu mer ibland. De är så sjukt. Sen är jag lättväckt också. Jag vill också kunna somna på 5 minuter. Och sova. Går jag upp på toa mitt i natten har jag svårt att somna om sen.
Dennis är därimot tvärtom. Han somnar överallt, i duschen, i bilen, stående, ja överallt. Ibland mitt i en mening när man pratar med han och när han pratar med mej också :/ ibland hinner han knappt lägga huvvet på kudden. Han kan sova ett dygn i sträck också om han får. De är så orättvist! Tänk om vi kunde få lite av varandra! Så han fick lite pigg av mej och jag fick lite trött av han.. Men nu går de ju inte. Ska man måsta springa en mil varje dag för att ens kunna sova på kvällen :/
De är ju de med hans förbannadejävlafuckinghelvetessnarkning också. De kan fan få mej gråhårig - fast än jag har proppar så hörs de. Jag skulle gärna ha proppar som gör en jävlat döv!!! Snälla nån som ser de här, uppfinn dom så kommer jag köpa upp hela lagret! Jag lovar! Dom flesta brukar säga att de hörs ju inte för att jag har proppar och så kan man ju låta bli att tänka på de men då säger jag bara att dom har inte sovit med Dennis så dom kan inte döma mej där och yttra sej. Muhahaha. Prova sov med han så kan vi snacka sen. Skadeglädje, när jag för en gångs skull har rätt i nånting!!!

Sen har jag även fuckat min dygnsrytm. Somnar inte föräns mellan 2 och 4 och vaknar då därmed inte föräns 12 och 2. Helt jävla sjukt!

Men NU ska jag iallafall försöka sova. För jag ska åka ner med Fia kring 12 då hon far och jobbar. Så då ska jag fortsätta packa ihop lite smått de jag vet att jag inte ska packa upp innan de har kommit till läggan. Vad nu de ska vara för nå då.. :p lite köksgrejer kanske?

Nattugglabäbis!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback