Torsdag 31/1

Jag fyller år på 2 veckor. Den 14e. Och de bästa med att fylla år på en kärleksdag är att man får massa nallegrejer, hjärtan och sånt där. Och jag tycker de är gulligt. En del har inte trott på mej när jag har sagt att jag fyller år då. Men vadå, de finns ju fan 364 andra dagar.

Jag sover här in tha crosslake nu inatt också men inte imorgon tror jag. Dennis var så korkad och sa att de var nån där uppe fast de inte var de och så är jag ju så nojig och paranoid. Bra jobbat där :/ Så vi får se om jag ens kommer sova nåt inatt eller om jag kommer ligga och stirra på trappen hela natten.. :p


Och på fredag, fan de blir ju imorgon, då ska jag på dejt med Carolin. Haha, eller nja. Hon ska hjälpa mej plocka ihop mina tusen grejer som ska med till läggan :p åsså då lunch på de. De blir skitbra!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback