Fredag 19/7

Ikväll är de öltält på byn. Men jag och Dennis ska inte dit. Har inte råd. Sen är de inte så kul att bli raggad på och tafsad på av massa fulla äckel som kunde vara pappa till mej. Fullt och trångt, folk som skriker i öronen, nej tack. Så vi mår bra imårn istället. Haha. Då vet ni de.


Jag känner mej ändå sjukt bra och nöjd idag av nån konstig anledning. Jag tänker på vad jag har gjort på så kort tid. Inom loppet av 4 månader har jag hunnit flytta ihop med Dennisbabe, ta körkort och skaffat ett jobb. Och insett att de var de värsta jag har gjort så jag slutade. Men ändå. De kan ingen tycka är dåligt, annars - do it better by yourself! Jag är ändå nöjd. De är typ två av grejerna jag trodde att jag aldrig skulle göra. Iallafall absolut inte ta körkort. Jag är faktiskt förjävla bra!






Minna

Klart du är, förjävlajävla bra! You go girl!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback