Tisdag 23/7

Jag och Dennis har just sett rock of ages. Igen. Jag älskar den! Så underbar! Skönt och mysigt att han har varit hemma med mej en kväll, de var läääängesen. Jag gick även igår, först till utkiket och sen till soptippen. Ska gå samma när jag har ätit frukost och de. Sen ska jag förmodligen dö i soffan framför en till omgång av rock of ages. När man lika har den hemma är de ju bara att passa på, eller hur ;) i helgen är de pdol och de är gratis - jag och Dennis ska dit. Jag ska köra, förvånad nån? Och nej, jag kör inte gratis. Jag kör inte heller puckon som bara ringer enbart när dom ska ha chaffis, jag kör inte idioter, inte spyäckel. Och de värsta jag vet är när nån säger att jag gör fel, gnäller eller kritiserar hur jag kör. Då är de bara hoppa av och gå, skulle tillochmed president Obama få göra. Eller vem fan som helst de nu är. Världens viktigaste människa, punkt. Hahahahaha! True story. Ja den listan kan göras lång :p men ah då vet ni. Så ta en taxi om inte mina krav duger, hahaha!
Nu ska jag sova riktigt gott och med bra samvete. Fast än vi tryckte en chipspåse och dip. Muhahaha! God natt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback