Fredag 28/6

Jag har gjort mycke idag. Jag började rensa i min garderob och så helt plötsligt var de klart så de är gjort. Skönt. Jag blev även av med proaquan idag för min ersättare skulle ta den. Så jag passade på att tvätta bilsätena i min egna bil så dom är lite fräschare nu. Han som hade bilen innan hade suttit där med arbetskläder och säkert dammiga och oljiga så jag har fått bort en del nu. Jag ska kunna sitta med vita kläder utan att bli svart eller dammig. Agneta skulle ha maskinen till sina dynor till husvagnen så vi tog dom då jag ändå skulle he iväg maskinen. Dom var inte skitiga men dom blev fräscha. Nu väntar jag på att Dennis ska komma med mat för jag håller på att svälta ihjäl och dö av värmeslag. Haha.
Imorgon blir de en bruddag, helt fucking amazing!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback