Fredag 28/6

Nu har jag officiellt slutat på air sulotions. Så jävla skönt att slippa otrevliga Controllern och skönt att slippa få dagarna förstörda om man planerar nå. Skönt att slippa få ångest över att man måste jobba och nästan hoppa från taket och hamna på sjukan för att slippa jobba!
Nu ska jag ju givetvis söka ett jobb där jag inte får jävla skitlön, utan får så jag kan betala bilen (till pappa), telefonen, halva hyran, mat och spara till tatueringen. Och kanske annat mellanåt också. Men aah, så jävla skönt! Slippa vänta på mejlen som kommer mellan halv 11 och 11 varje kväll och planera hur nästa dag ska se ut. Aldrig hinna träffa Dennis eller Elvis. Så, ja. Nu ska jag njuta av min ledighet tills jag får mej nå nytt. Punkt.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback