Onsdag 27/6

Kul jävla liv. Vi gjorde just den upptäckten att frysen har gått sönder. Helvete. Behöver råd och tips, gärna en bruksanvisning om livet. Fan. Deprimerad. Vi lever i ett totalt kaos.. De ser ut som Bagdad här hos oss men de spelar ingen roll för att de kommer ju ändå aldrig nån och hälsar på.

Vi har varit och handlat, igår blir de, och fan vad de gick pengar. Men massa mat fick vi. Massa andra grejer, till exempel ett litet cafebord och två stolar från jysk för 375, grillbestick och massa annat.

Jag hoppas att de regnar nån dag så jag får städa och diska och fixa här så de blir beboerligt igen. Men då regnar de väl självklart på lördag då de är crusing här i älvsbyn och jag ska vara chaffis även fast jag är sämst i världen. Punkt. Jag ska även rensa ur min garderob. Ska. Måste.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback