Söndag 30/6

Förlåt Minna för att jag inte skrev inatt men jag orkade bara inte. Igår var de ju som sagt crusing på byn och de mullrade V8 från 6-7 nån gång till in på småtimmarna. När dimman av bränt gummi hade lagt sej hade alla farit hem och sovit. Eller vad dom nu hittade på. Men vi är true warriors, vi stannade uppe länge och jag kom inte i säng föräns 5 nån gång. Hade svårt att somna fast än jag var så trött, somnade inte på riktigt föräns vid 8 typ.
Dagen började med att jag vaknade och fick panik när Sandra var på byn strax efter 11. Jag skulle ju springa på bolaget som stängde 1. Hann dit och sen for jag, Sandra och Minna och käkade frukost/lunch på thaiköket. Sen var vi hos Minna hela dagen och jag hämtade Dennis sen som slutade jobba vid 5. Han fick ett uppdrag att byta fram och baksida på en iPhone så han började med de vid 7. Halv 10 gav han upp och så for vi ut på byn jag och han och Sandra. För Minna skulle ju naturligtvis jobba. Jag körde som sagt, de gick bra och var roligt. Jag var chaffis på en crusing, inte taxi som de brukar vara. Har haft ont i huvvet ett dygn nu. Vi träffade massa fulla människor och såg sjukt snygga bilar. Robin fick sin framruta på bilen pajjad. Tony körde åt han, så han ställde bilen längst ut till höger på Sibylla för de var öppet hela natten. Medans dom var inne och åt hade nån jävla fittidiotjävel kastat en kruka på rutan från balkongen. De är ju så jävla moget av vuxna människor att förstöra rutan för nån genom att kasta ner en kruka. Och de var ju inte precis Agda 87 som gjorde de. Fan vad jävla idioter de finns. Tur att de inte var på 940in, då hade jag gått raka vägen in till läggan, kanske börjat med att försöka sparka in dörren och sen fortsatt slå/sparka/kasta sönder saker. Personligen, ja. Jag kan, även fast jag är nykter. Och även fast jag är liten, svag och obetydlig. Robin åkte med oss då de hände, men man kan inte göra så mycke åt de. Vänta på att anmälan läggs på hög. Vi fick även åka Cadillac eldorado igår (inatt) en liten sväng, då njöt Sandra ;) vi hade de rätt jävla bra, förutom min dygns-huvudvärk. Jag ska gå upp och äta och duscha och fräscha till mej, de känns som att jag är bakis fast än jag körde. Haha. So long!
Hade för övrigt crusing-curls som Sandra gjorde på mej med Minnas kornlocktång eller vad den nu heter. Snyggt va?!






Minna

Ehh.. senila-tant-jävel..! Det var JAG som gjorde lockarna ju! :D :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback