Tisdag 25/6

Bra jobbat. Jag har trott hela tiden att jag skulle få lön 24e men de är ju den 25e.. #bigfail
Jag har kollat nu och den har fortfarande inte kommit in. Den måste komma annars blir de inte kul för dom.
Igår gjorde jag inte så mycke. Sov till 1 typ. For på byn och fixade med pengarna och så råkade jag gå in på mim och hitta mej en söt topp för halva priset ;) har även hunnit måla naglarna men inte rensa garderob. De kan man göra nån regnig dag. Typ. Nu ska jag sova för sen ska jag till piteyå och ha en visning och så tänkte jag råka ramla in på Gina som har 50% ;) efter de blir de jävla säkert storhandling för herr Nilsson och fröken Näslund. Punkt. Och nu ska jag sova så jag orkar upp och på Gina ;)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback