Torsdag 27/6

Jag har varit en sväng till Piteå och en sväng till Luleå idag. Var in i stan en snabbis i Piteå och hittade mej en kofta för 79:- och ett linne för 50:- billigt och bra. Jag och Dennis for till Luleå när han hade slutat och allt, biltema, Systembolaget, Coop. Jag har inte heller känt av nå mer i magen, skönt. Kanske för att jag har druckit massa Loka och rapat.
Nu regnar de och om de gör de imorgon ska jag bära upp hela dammsugarskiten och alla tillbehör upp för alla trappor, rengöra sängen, soffan, mattan och allting. Jävlat allt! Städa och plocka bort, dammsuga och kanske rena luften om jag orkar :p operation ren lägenhet. Haha. Men de är bara om de regnar. Jag köpte hundmat åt Elvis. Men han skulle nog såklart inte märka nån skillnad. Hahahaha!
Vi köpte även en stor jävla melon som man säkert kan ha ihjäl nån med. Jag jämförde med mina nya skor
Tack Elvis för att du förstörde min bild :p






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback