Torsdag 28/6

Vaknade med Dennis klocka då den ringde stiga upp. Den var 5 då. Jag kände att jag hade ont i magen då, ni vet som jag hade förra påsken då jag fick fara in på sjukan. Jag hade samma slags ont men jag somnade om. Halv 9 vaknade jag igen och då gick jag upp och drack Loka och kissade. De släppte lite och halv 11 ringde min klocka. Sen somnade jag om i en kvart kanske. Kan de ha nåt med att jag inte kissade igår när jag la mej? Dom på sjukan trodde jag var förstoppad men de var jag inte. Inte idag iallafall. Jag känner mej helt slut men de kanske beror på vädret. Just nu gör de sjukt jävla ont men jag försöker få i mej frukost iallafall. Ska he mej i duschen sen. Och så iväg. Om jag tar mej iväg de vill säga. Fan, död åt de här! Varför just jag, varför ingen annan!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback