Onsdag 27/3

Tände nå ljus när vi kom hem, bland annat på hyllan ovanför sängen. Tyckte de var ljust fast än alla lampor var släckta och persienner nerdragna. De är ju bra att man har blivit så senil att man inte kommer ihåg att man har tänt ljus.. Ojoj.
Imorgon ska jag duscha. Och tvätta bort de som ligger i tvättkorgen så de inte blir så förbannat mycke på söndag eller måndag. För de lär ju bli en hel del. Eller så jävla överdrivet mycke blir de ju inte över en helg.. Men. Funderar på om jag ska städa också, eller iallafall dammsuga och kanske snabbskura. Så jävligt är de ju inte men jag kanske gör de på måndag istället. Får se hur de blir med de. För på söndag när vi kommer hem ska jag springa in i duschen och så ska jag dö i soffan och ligga där. De går en film, "fools gold" på 3an, 21.00 på söndag som är jättekul. Och den har jag bestämt att jag och Dennis och tjockis ska se. Haha.

Idag har jag pluggat såklart och så har jag rensat min dator. Har tagit bort minst 500 bilder och lika många låtar. Den är snabbare men de märks inte ens på den där pinnen som visar hur mycke plats man har kvar på hårddisken. Blajja. Men ska fortsätta rensa, blev inte klar. Är alltid nå man har glömt. Kul ändå att gå igenom alla bilder som är några år som man inte har sett på ett tag. Skönt att få de gjort, har bävat länge för de. Har väntat mej att skiten ska krascha så jag slipper men idag kändes de som en bra dag att göra de hahaha.

Nu ska jag sova så de blir imorgon så jag kan göra rostade mackor med ost och marmelad. Adios!

Och ja, denna vackra bild bjuder jag på från helgens bravader. Fotograf Sandra






Kusse

Ser ut som du sitter i en bastu :-D Glad Påsk!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback