Onsdag 27/3

Vilken dag är det idag? - Onsdag. Hela dagen.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då? - antingen den glada bajsen eller pistolen. Mycke missbrukat av mej och Minna ;)

Vad ska du göra ikväll? - jag vet inte, de är redan kväll. Äta godis. Dricka cola. Och rengöra bilmattorna för bensindunken kissade på sej i bilen -.-

Säg två bra uttryck: dream as if you'll live forever, live as if you'll die tomorrow. Fast de blev bara ett, haha!

Vad blir du glad av få höra att du är? - läjd (på ett bra sätt), rolig, fin (när jag orkar bry mej)

Vem saknar du? - hmm.. Den är alltid lika svår. Morfar.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig: Jag skulle ALDRIG i min vildaste fantasi, eller andras, ta på mej en onepiece, chinos eller uggs. Inte ens för mutor!!

Vad är du bra på? - ha kort stubin, bli stressad, kanske laga mat, smsa och äta glass. Ben & Jerrys.

Vad vill du ha? - pengar i oändlighet, fullt kylskåp, städerska/passupp, årsförbrukning av Ben & Jerrys ;) såklart mina pojkar på livstid! <3

Vad tycker du är roligt? - inte dricka varje helg som resten av älvsbyns befolkning gör, åka bil, ta kort, laga mat

Vad är du dålig på? - vara pigg på morgonen, ge komplimanger till andra, bry mej om viktiga saker, leva nyttigt ;)

Vad tänker du baka i veckan? - jävlat ingenting! Lagar nästan hellre mat..

Hur ser du ut när du är nyvaken? - nyvaken, fluffig i ansiktet och håret lika fluffigtl

Vem är du kär i just nu? - herr Dennis Nilsson

Vad var det första du snodde? - nog har jag snott nå sockar och sånt av mamma :p

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort? - de jag har tänkt länge är de jag ska göra den 11/4! Förhoppningsvis. Sen ska jag ju hoppa bungy jump också men de är innan jag dör så.

Vad bävar du inför? - att inte kunna sova i helgen, sen att jag failar på min deadline :(

Vad händer i helgen? - de är påsk. Kronogård torsdag kväll till söndag

Är listan slut? - de ser så ut, ja!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback