Onsdag 27/3

Jag ligger i sängen. Igår köpte jag massa godis som jag ändå inte kommer få ha ifred, sprang på systembolaget, var förbi pappa och så var vi i lillträsk. Innan vi la oss gjorde vi varsit oboyglas och rostad macka med apelsinmarmelad och ost. Vet inte hur längesen de var sist jag åt de.

Måste plugga när jag vaknar. Jag MÅSTE. Min deadline är den 27/6. Jävla skit. Att man ska vara så förbannat trög hela tiden. Jag kan inte om jag vill. Jag spelar inte trög, jag är trög på riktigt.. Och så har jag självklart fått jävla eksem i armvecket som kliar, men bara i de ena. Konstigt. Jag är jättetorr och så hjälper inte helosan. Skulle ha haft kvar kortison. DE är bra.

Sen är de ändå skönt att bo långt bort från nån civilisation. Förra veckan var de nåt pucko som sprang omkring och sköt sej här i byn. I nå trapphus, på Sparta och vet nån mer stans också. Så jag tackar (både första och sista gången) för att jag bor i korsträsk. Ingen slug människa far till korsträsk för att typ skjuta sej i magen för att skapa kaos för allmänheten. För han hade skjutit sej i magen. Han var säkert höghushög. Coolt ens. Jävla misslyckad människa hahahahaa!

Kanske man ska klappa igen här. Har massa mer problem att ta tag i, som till exempel mej själv. Jag ska inte bli anorektiker och träningsnarkoman men jag vill gå ner några kilo till. Men inte så jag blir platt som en planka för en kvinna ska ha former annars heter de flicka. Är inte ens fint att se ut som ett skelett. Som Samuel sa, man skulle vara rädd att krossa alla ben i kroppen på en sån där smal människa när man kramas. Äckligt. Och de är ju sant. Skulle inte vara så accepterat och uppskattat av Dennis om jag blev så smal. Skönt. Då har jag inte konkurrans om han kollar på typ Victorias secret eller nå. Hahaha. Porrigt mullig, yes!

De här skulle ju bli ett kort inlägg.. Men där såg vi hur de gick med den saken ;) jag ska lägga mej och sova nu. Jag får hela stora dubbeltäcket för mej själv, de är ju som vanligt för varmt för Dennis. Synd ;)

Nej jag är inte fotogenisk. De här är bara den nakna sanningen. Plus lite foundation och ifyllda ögonbryn.
Inga finnar eller mascara ;)
Och lockarna, ja tillochmed dom är mina egna.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback