Tisdag 26/3

Grattis till snyggaste Sandra som fyller 20 idag!! Kom ihåg att gratta henne, alla!


På torsdagkväll drar vi upp till kronogård där vi är till söndag. Skönt att vara där uppe ändå. Fick en mindre chock men de är en annan femma. (Carro du får fråga Malin för de var hon som berättade de)
Hoppas de blir sol och varmt så jag får många fina kort. Men roligaste objektet att ta kort på ska inte följa i år så de suger. Smulpaj. Och tack gode gud att min mens är slut när vi kommer dit så jag slipper bry mej om de. Alla tjejer vet hur jävligt de är att ha mens för de första i allmänhet och för de andra är de ännu värre att bo i husvagn också.

Ett tips till alla som ska packa mycke och istället springer runt som en huvudlös höna - skriv en lista på allt som ska med, lägg allt på sängen före ni packar ner de så ni kan checka allt och bocka av på listan eftersom. De gör jag och de funkar skitbra! Jag kanske ska börja ha en egen tips-kategori? :p nej nu måste jag göra lite nytta. Jag ska bland annat köpa godis sen på Ica för 4.90. Namnam. Ingår i jag-äter-vad-fan-jag-vill-dieten ;D






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback