Fredag 31/5

Sorry för den extremt dåliga uppdateringen. Jag kan vara ärlig och säga att jag inte har haft tid. De har varit så varmt. Har haft 4 visningar igår och har en idag och en på söndag. Skönt. Jag kom hem halv tre natten mellan onsdag och torsdag. Kunde spetta på på e4an, de bar bara jag och lasbilarna. Skönt. Jag hade egentligen inte tid att hälsa på faster och kusin men jag tog mej tid att träffa dom ändå. Igår kom jag ju då hem halv tre och så upp 8, har varit jävla död hela dagen igår. Sjukt trött och så har nog värmen bidragit lite också. Jag var faschinerad över att de blev så mörkt där nere på natten. Här är de ju ljust dygnet runt nästan. När Dennis far ska jag ligga kvar och sova och sen ska jag starta en tvätt och sen göra mej en fet fruktsallad!






Kusse

Det var roligt att du tittade förbi :-D även om det var en snabbsväng!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback