Måndag 27/5

Ojoj. Emma - de är som försäljare. Kunden bokar en demostration och då far jag ut och visar den här mojängen. Den ser ut som R2-D2 i Star Wars. Haha. Man kan göra massa saker med den, städa, fixa stopp i avloppet och så renar den luften. Jag ska ha 10 provvisningar för familj och vänner så jag kan komma till dej och Micke och visa hur den funkar :p

Jag har även varit och gjort gelénaglar ikväll hos Elise. Jag blev nöjd och hon blev nöjd. Fast jag är ju van korta avbitna så jag är lite handikappad nu när dom är så långa :p
Jag borde egentligen sova för längesen men jag har haft massa grejer att göra. Jag ska ju köra ner och de är nog ingen som tror på att jag kommer ta mej dit och hem i samma skick som jag klev utanför dörren i. Men. Jag ska fan bevisa att jag kan. Punkt. Och med de säger jag god natt för att få några timmars sömn iallafall.
Här är snygga naglarna!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback