Måndag 27/5

Den här dagen blev inte som jag hade planerat. Den var ju tänkt att Dennis skulle sluta vid lunch men han blev kvar till 4. Vi skulle ju egentligen till Piteå men de blev ju inte och jag skulle ändå komma iväg så sent så de skulle inte vara nån ide.

Men. Jag har iallafall fått ett jobb. Har inte viljat säga de till så många för de angår ingen och innan jag visste nåt men nu fick jag de. Tjänar bättre än Dennis ;) hahaha!
Jag har redan klickat iväg en beställning från HM.
Och nej de är inte via arbetsförnedringen.
Gå på http://norratis.se">norratis.se för jag orkar inte förklara :p jag ska ju då iväg ner till Sundsvall på en utbildning på två dagar och jag far imorgon före fan vaknar. Ska vara där klockan 1 och ska köra ner. 50 mil dit och 50 mil hem borde bota min körkåthet lite iallafall. Hahahaha! Får boende och mat. Katchiiing! Bra villkor.

Jag har varit på byn och handlat lite och jag ska göra mej en fruktsallad nu med körsbärssås. Namnam!
Sen ikväll: Elise och naglarna! :D






Emma

Grattis! vad är det för jobb? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback