Måndag 27/5

Igår var de söndag. Och då sov Dennis till 4, sen for vi ner till byn och åt bakismat (han var bakis) sen vidare till mama. Sen var han tvungen fara iväg till ntm för nå onödigt skit enligt mej. Så jag for till papa och pratade med han en stund. Sen byn ett tag och så hem. Trodde jag. Carro fick nå moddraryck och tryckte in oss i hennes bil och så for vi först till lillträsk och sen till timfors. Haha. Efter de gick jag upp och var deprimerad ett tag och så for jag och hämtade Dennis. Vi passade på att hämta papas bil när vi lika var där. Och nu ligger vi i sängen. Haha. Dennis slutar vid lunch imorgon och då hoppar han i duschen och sen far vi till piteå för att få lite egentid för en gångs skull. Får vi se vad jag kommer hem med. Haha. Klockan 18 ska jag till Elise som ska göra sånna där gelenaglar och de kommer nog bli fucking awesome!
God natt!!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback