Söndag 26/5

Ska inte köra en meter till. Så fort jag sätter mej och kör är de nån jävel som ska klaga. På precis allt. Fan kör själv eller hoppa av och gå om de då fan inte duger. Eller gnäll på nån annan. Sen duger tydligen inte gratistaxi heller. Fan kläm ner dej i en jävla banankartong och åk iväg till Irak och bli ihjälskjuten. Hoppas du bryter alla tår, slår ut alla tänder och bränner bort dina ögonlock. Så vi får ett problem mindre. De finns nu dryga jävla ständigt missnöjda idioter. Ursäkta mitt språk men jag är ärlig. Jag har precis lika stor rätt och frihet som alla andra och säga vad jag tycker. Så gå och dö. Nu skiter jag fullständigt jättemassor i om de är du som läser de här. Din pappa skulle ha haft kondom. Eller gjort de som man ska göra. Sorry, men så är livet. Hahahahahaha!!


Dennis har haft en dejt med hinken för ett tag sen också. Stackars. Fast de rår han för själv.. Har strykit han på ryggraden, upp och ner, jag vet inte om de hjälper speciellt mycke men de är skönt iallafall när man måste träffa hinken själv. Prova! De är äckligt att tänka på men de är ett litet tips bara. De känns som att de äckliga ska släppa. Lite iallafall.

De kanske inte blir nån ved för oss idag söndag. De får vi se. Dennis kanske har mått bättre i sina dagar.

Men nej nu ska jag checka ut och sova nån timme. Förhoppningsvis ska jag få göra de iallafall.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback