Fredag 15/11

Livet leker just nu för fröken Näslund. De känns så jävla bra, men snart kommer väl käftsmällen. Alltid när de går så bra så är de nåt eller nån som ska förstöra.. 
 
Ja, whatever. Ringde till min snygga vän Nathalie 5 mil bort. Och två timmar senare hade vi kommit fram till värsta mördarpasset som vi ska köra varje måndag-fredag i en månad och sen utvärdering. Gud hjälpe mej, jag kommer dö. Alla andra som känner sej motiverad får också utmana oss och sej själva att göra de här. Jag har fått överskottsmotivation av min fredrik. Love it! Och han ska slå mej på fingrarna när jag ska äta nå onyttigt på veckan, haha. Lite ordning får de vara. Ja, men. Jag ska iallafall göra de här för min skull och ingen annans, de är jag som ska må bra. Och de är jag som ska bli snygg. Men tar man aldrig tag i de så blir de inte gjort, de säger ju sej själv. Och då passar de sej ju skitbra nu när jag har motivationen på topp. Nu får jag visa hur jävla envis jag är, på riktigt. Klart som fan man blir taggad när man har blivit underskattad ibland, så tack för de, ni gjorde mej bara en tjänst!
Ja, de här skulle bli ett litet godnattinlägg, men mina fingrar har skrivit av sej själv. Haha. När jag kliver upp ska jag gör allt de här vi kom överens om, herregud. Om ni inte hör av mej på ett tag, ja då vet ni att jag dog på vårat kalla golv i huset. Hahaha! Här är de iallafall:
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback