Måndag 18/11

Jag har inte bloggat nå på hela helgen, fy på mej. Haha. Men i fredags for jag hit till Boden iallafall. Då gjorde vi inte så mycke, vi myste ner oss, typ ;) i lördags for vi och Alex till luleå, åt på jvgrillen, hälsade på Johan och Tess, var på mekonomen. Sen på kvällen for vi och bowlade jag och baby. Han vann, såklart haha. Jag vet inte om jag ska hem imorgon eller på onsdag, måste tvätta min jacka och skor, sen kläder och grejer också, och så måste jag ju såklart träffa bäbis!  
Jag hade tänkt fara och träna idag medans han är borta, men de går int för han tog med sej nyckeln, apan. Haha. Men imorgon. Och så ska jag på dollar. Punkt. Då vet ni. Och nej, jag har inte glömt mina övningar.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback