Måndag 25/11

Ja, jag får väl börja med att ursäkta mej. Jag har inte bloggat sen i onsdags, illa. Men de är så att jag fick slut surf på telen så allting går så sjuuuuukt seeeeegt :( Skulle ju skriva ett inlägg men inte fan gick de. Och i helgen har jag bara prioriterat att vara med Fredde, har ni tänkt på att man ska ta vara på tiden man har tillsammans? Ibland tar man saker mer för givet än vad man borde och tar inte riktigt vara på tiden man har tillsammans med dom man tycker om. Andra får ju såklart kasta bort dyrbar tid på skit men jag ska iallafall ta tillvara på den. Vi myste och hade de ganska lugnt. Ska vara i älvsbyn hela veckan för ska till fixa de sista på bilen, ska till tandis, besikta bilen och till Ulrika. Så far till boden på fredag. Oavsett om min bil går igenom eller inte, haha! Sen får vi se hur långt in på nästa vecka jag är i boden. Ska klämma in att vara med Sanna också nån dag i veckan :P
 
Jag har funderat på en sak ganska länge.. Man har verkligen börjat se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som bara var "vänner". de är illa, men de är tydligen så. Får trösta mej med att de inte är min förlust. När jag har smält min alldeles för stora frukost ska jag göra mina dagliga övningar som vanligt, de lönar sej i slutändan! Med de så sätter jag punkt här. C yaah!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback