Onsdag 20/11

Är du singel? - Nejnej jag har världens bästa Fredrik!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Hm, man måste gå förbi en gång till. Hahaha!
Hur många år är du? - 20
Vem är din allra bästa vän? - Jag får nog suga på den ett tag..
Har du varit kär i någon? - Klart jag har, och är!
Finns det någon för dej just nu? - Yep
Fullständiga namn? - Linnea Elisabeth Näslund
När fyller du år? - 14e februari
Vad har du på dig just nu? - Mjukisar, linne, tjocksockar och två koftor, haha
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna med baby såklart, mysa och god frukost
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag är envis!
Vad är du bra på? - Hm.. Vi tar nästa. De får nån annan svara på. Har hört att jag är bra på att massera, haha
Vem älskar du mest på denna jord? - De är väl ganska självklart vid de här laget? :D
Sover du hellre tillsammans med någon eller själv? - Med nån, självklart!
Vem vet allt om dig? - Jag själv
Vem är den roligaste av dina vänner? - Ingen nämnd, ingen glömd
Vem står dig närmast? - Ingen faktiskt
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja de tycker jag
Vem är farligast i din familj? - Jag när jag är arg och förbannad, haha ;)
Vem är coolast? - Jag såklart!
Har du något husdjur? - Elvis the man of the house
Har du varit glad idag? - Klart jag har!
Har du varit lessen idag? - Nej livet är för kort för att hänga läpp
Vad ska du göra nu? - Fortsätta på alla frågor?
Har du duschat idag? - Nope, imorgon.
Är du trött nu? - Nej nej de krävs mer än så
Vad händer imorgon? - Ja, duscha. Typ. Kanske vara med Sanna?
Går du i skolan? - Haha, ne
Vem ringde du senast? - Pappa
Hur längesen var det du träffade din mamma? - Oj.. De var ett bra tag sen
Hur längesen var det du träffade din pappa? - Ungefär en sekund sen
Har du fler än 3 par jeans? - Klart jag har, men använder bara två par
Har du fler än 5 tröjor? - Ameeh hallå..
Har du någon märkeströja? - Beror ju på vad man menar med de?
Är du hungrig just nu? - Ja lite
Vad är klockan just nu? - 20.06
Vilka sidor är du inne på just nu? - Spotify, fb, bloggen
Hur mår du just nu? - Faktiskt förjävla bra!
Vill du ha ditt ex tillbaka? - Nej
Är du glad just nu? - Kunde inte ha varit bättre
Gillar du dina vänner? - Ja men de är väl klart?
Har du syskon? - Lillebror
Första personen/personerna du vänder dig till? - Beror ju på vad problemet är
Favoritgodis? - Polkagris
Vad drack du senast? - Multivitamin, as always
En som du inte kan leva utan? - Elvis!
Hur många kan du berätta allt för? - Inte allt för många, tyvärr
Har du någonsin sett en fallande stjärna? - De vet jag inte, säkert
Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig? - Att han har!
Favoritlåt? - Del Shannon-Runaway
Har du något som tillhör ditt ex? - Minnen, kanske en tröja
Favoritfärg? - Rosa
Favoritfilm? - Har många (grease bland annat)
Bästa vän? - Har ingen tror jag
Favoritprogram? - The hills, jersey shore, real housewives of beverly hills
Är du svensk? - Så jävla svensk man kan bli, är ju norrlänning!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback