Fredag 25/10

Okej, de här blir ett gnäll-inlägg. Men jag har nog ganska stora orsaker till de. Igår hade jag lite ont i halsen men de brydde jag mej inte om, så idag vill jag bara dö när jag ska svälja. Blä! Och så om inte de var nog så har snön kommit, lite iallafall. Men de drabbar inte mej ändå för freddejävel snodde min jacka imorse och vad låg där i? Jo mina bilnycklar. Tack så mycke darling, du ligger högst upp på min lista nu. Eller inte, haha! Fast jag ska då inte he mej ut nånting före han kommer iallafall för jag mår som sagt inte så överdrivet bra. Sen har jag en sak till som är värre än allt se här tillsammans, men de tänker jag inte skriva här. Eller nån annanstans. Och snart tänker jag gå upp och försöka få i mej nå frukost.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback