Onsdag 30/10

Haha förlåt Hilda, men jag har gjort de igen. Jag bara råka, ooops! :p så är de när man inte kan hålla sej i skinnet. Jag har just lagt mej i sängen. Fredde slutade ju såklart jobbet, sen kom han och så skulle vi träna, men de blev inte. Jag gick ut en sväng och köpte en ögonbrynspenna och en spritflaska, haha! Vi kom oss iväg ganska sent hit, och sen jag kom hem har jag: renbäddat, tvättat två maskiner och hängt de, packat upp och duschat. Så nu ligger jag nyduschad i min renbäddade säng, underbart! Men dock utan den stora pojken :( på fredag får jag ju träffa han igen! Och på lördag ska vi ha förbannat roligt med herrskapet Olofsson! Nu ska jag sova, ännu en dag med nya bekymmer väntar. Ska färga underhåret nu i dagarna också om nån ville veta. God natt, jag skriver nog när jag vaknar igen!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback