Tisdag 22/10

Jag har som svävat på rosa moln ett tag nu. Jag är gladare än nånsin känns de nästan som. Saker som var oklara och suddiga är hur klart som helst nu, allt bara faller på plats. De är ju så logiskt ibland. Igår innan vi tränade såg vi en film som heter "never back down" och den var bra, man fick taggen och inspiration att träna. De var så självklart, filmen och allt. De är ganska intressant att se, hur folk kan vara så olika. Tjejer och killar. Har inte tänkt på de men så är de. Tjejer går omkring och är långsinta och pratar bakom ryggen och kallar varann massa ord/saker. Och jag ska inte kasta sten i glashus när jag själv sitter i ett. Haha. Men jag är ärlig isåfall. Om jag hatar nån får hela världen veta de. Men jag tycker ändå att vissa tjejer skulle ha skaffat sej lite stake och göra upp som killarna gör. För dom tjafsar en minut, sen går dom och gör upp. Sen den som vinner får respekten. Jag borde egentligen skaffa sån stake som killarna och göra upp med dom fjollbrudar jag har problem med. Bara proppa direkt och sen är de klart. Men de är mina tankar. För jag har tagit nog mycke skit, har blivit nog driven med och blivit nog underskattad. Ville bara ha sagt de, antingen gillar man mej eller så gör man de inte. Hahaha! Easy as fuck är de!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback