Torsdag 31/10

Vaknade 9 idag och de händer aldrig! Igår var jag bara hemma, köpte mej en ben&jerry men den är såklart slut. Jag hämtade Sanna imorse och så hjälpte hon mej med håret, nog var färgen värd 30:- på dollar ;) så nu jävlar är jag klar för i helgen. Vi ska ju till farmen på lördag, när vi bokade biljetter fanns de kvar men igår så var de jävlat slutsålt! Stackars alla som har tänkt boka idag typ :p så imorgon kommer apan hit, sen far vi till Boden på lördagmorgon och så förballe hos Fredde och sen utgång och träffa typ Minna? :p haha. Kommer bli så jävla bra. Jag ska klä ut mej till skolflicka hade jag tänkt :p haha. Ja, de var en kort och snabb uppdatering! Jag ser helt fuckad ut i ansiktet med alla torrfläckar jag har men foundationen måste ju också fylla sin funktion!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback