Fredag 27/9

Vaknade för ett tag sen, har sovit dåligt nu på morgonen. Borde kliva upp för de är en del saker jag ska göra. Som att renbädda och tvätta skitiga sängkläderna, äta frukost, dammsuga, duscha. Ja allting tar ju ändå sin tid. Vad har jag gjort dom här två dagarna jag inte har bloggat? Jävlat ingenting, och därför har jag inte haft nå intressant att skriva om heller. Jag vet att jag kanske tappar dom få läsare jag har kvar, men de är inte mitt fel att ni läser en blogg som tillhör den tråkigaste människan i världen! :p hahahaha! Jag blir liggen på av en liten hårboll och vi har de så mysigt här under de varma täcket. Vill inte kliva upp idag! :/ eller jo fan de vill jag ju visst!! Och de ska jag göra nu så jag får nå gjort.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback