Onsdag 18/9

Dagarna bara går. Men jag har börjat med tjocksockar nu ändå. For ut en sväng idag och de blev faktiskt bättre och jag hade mössa. Jag tror några tittade men nog fan får dom titta då. Jag har blivit lite bättre under dagen mot för imorse och de är skönt. Jag samlade orken till mej och tog bort nagellacket och nu har jag just kletat dit nytt, som jag väntar på att de ska torka. Har ätit fruktsallad också, haha! Sen får vi se vad som händer resten av kvällen, ungefär ingenting skulle jag tro. Imorgon kommer grejerna till min bil så snart har jag en hel fungerande bil också. Skönt. Och imorgon handla och göra första delen av operation smörgåstårta och jag tror fan den kommer bli fucking awesome ;) Och på fredag kommer min babe hit, de kommer bli så jävla nice alltså. Får väl bara hoppas att man är mer levande än död då.. Inge kul om man ska vara hängig.. :/ Okej nu började de bli massa svammel men ja.. Jag har bara tråkigt.. Kanske ser "walk the line" med Johnny Cash ikväll. Eller nån 80-tals film. Haha. en jag 16 år typ, haha..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback