Onsdag 18/9

Satans förkylning. Den tyckte att de passade bra att komma nu. Jag borde ha vetat att den var påväg, för igår hade jag ont i halsen och huvudvärk. Idag är de ännu värre, bihålorna och ännu starkare huvudvärk. Tack för den -.- jag blir helt orkeslös, de är fan jobbigt att ta sej från sängen till toan.. Jag ska iallafall försöka äta nåt, duscha och sen fara ut en sväng och få nå frisk luft. Vill inte bli sjuk, i helgen kommer ju Nathalie och imorgon ska jag göra smörgåstårtan så jag har inte tid att bli sjuk! Fan förkylningen, leta dej till nån annan istället för hos mej är du inte välkommen! Igår var jag med Amanda till luleå. Hon köpte massa fiskar till sitt akvarium, och så var vi på lite mer affärer. Men såklart började huvudvärken slå ut redan då så jag var inte som jag brukar. Jag undrar varför alla hjärnceller bara försvinner/dör när jag är med henne :p hahaha!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback