Söndag 15/9

Jag måste ju ge livstecken. Bloggappen är fortfarande jävla knäpp och jag orkar inte starta datorn. Jag har ju skaffat en ask nu, så fråga mej nåt på ask.fm/elvistass !!!!! :D Igår var jag lite impulsiv. Jag klev upp, åt, duschade och gick och la mej i sängen igen. Sen skrev jag lite med Natta, så då kom idén att jag skulle fara dit. Så jag klädde mej och for dit och de ångrar jag verkligen inte. Vi hade kul, eller största delen iallafall ;) vi satt i ett garage ett tag och kollade på när några höll på med en bil där, sen var vi på stan och raggade runt lite och sen for vi tillbaka till de där garaget. Sen for jag hem, efter big boy och kom hem vid halv 3 haha. Men ja, jag hade kul och jag ångrar inte att jag for dit. Kul att träffa min piteblondin. Och så kommer hon ju till helgen ;) idag och ikväll får vi väl se vad jag gör, förmodligen inte så mycke skulle jag tro. De får vi helt enkelt se.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback