Tisdag 10/9

Nu ska tasselvis blogga. Igår uppdaterade jag bloggappen och den sög jävla balle. Jag blev så sur när de inte gick att göra nå på den.. Förbannat, så jag var tvungen starta datoraset ändå. Haha. Jag städade igår i mitt rum och mitt bruna skåp som jag under många år bara har kastat in grejer i, så nu är de ordning där. Jag fick fort ihop till en konsumpåse med skräp ;) hittade bland annat en skolkatalog från 08/09 med massa hemskheter. Man skäms ju fan över att vara på samma sida som vissa, de finns verkligen ingen gräns över hur fan folk kan se ut! Idag har jag varit och lämnat tillbaka två skolböcker, sent jag vet, men bättre sent än aldrig! Sen var jag förbi hos en nyinflyttad Johanna på björkgatan. Vi skulle ju egentligen ha farit till nausta nu helgen som kommer men de blev inte och de suger för jag vill jättegärna dit :( men nästa helg kommer min piteblondin hit och fan vad vi ska mysa. Ska göra smörgåstårta ;) de kommer bli så bra. Nu ska jag fippla omkring lite på datorn och så. Haha :P





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback