Tisdag 24/9

Och ett stort grattis till Dennis som fyller 23 år idag!!! Igår var vi och såg "familjetrippen" på bio i piteå, den var sjukt rolig och jättebra, så jag rekommenderar den. Vi hade godis och cola, och mysigt. Jag vaknade för en timme sen ungefär, har legat i sängen sen dess men ska snart upp och fixa mej nå frukost och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Säkert ganska tråkiga saker som vanligt. Borde tvätta och städa bilen, borde tvätta kläder och städa i mitt rum, och ja, sånt där roligt.. Och ja juste, fick mej ju äntligen en fylla i helgen, de tog bara ett halvår, haha! Natta var ju här och vi hade spa som sagt och så åt vi massa smörgåstårta. Fan vad god den blev, jag är förvånad över mej själv att jag kunde göra nå sånt gott! :p haha! De var de, nu ska jag kliva upp!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback