Lördag 26/4

Efter många långa telefonsamtal har jag fått saker klart för mej, jag börjar fatta nu. De krävdes en äckligt ärlig vän för att få mej att fatta och de ska du ha feta creds för. De är bara du som har varit så ärlig, sagt de rakt ut och stått för de. Du vet mycke väl själv vem du är. Och jag kommer inte be dej fara dit solen aldrig skiner, just för att du var så jävla ärlig. Jag hade gjort de om du inte hade varit ärlig. Klart som fan de tog i men nu vet jag och allt har blivit så självklart. 
Man har fan inte höga tankar om sej själv ibland, insåg jag just. Men bitarna börjar falla på plats nu en efter en. Fast jag är fortfarande kluven. Men de är helt mänskligt, fast jättejobbigt. Lite erfarenhet tycker jag ändå att jag har fått. Faktiskt. Men jag har kanske inte fått se vad saker betyder på riktigt. 
Samtidigt som jag vill en sak så är jag livrädd för motsatsen. Ja, kluven är precis de rätta ordet. De känns som om jag har svikit många, men jag kanske bara är nojig. Eller så har jag gjort de. Vem vet. 


Och nej, dra inte egna slutsatser och tro er veta vad fan de är som har hänt eller kommer hända. För ni har ändå ingen jävla aning.



Nu ska jag försöka sova. Med ett trasigt hjärta, mensvärk och migränhuvudvärk. Ny dag imorgon. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback