Måndag 28/4

Har just varit och gått en jävla sväng, runt hela stan typ. Så skönt de var. Jag skulle kolla hur lång tid de tar att gå till praktiken, och de tog typ inte ens 10 minuter. Så jag fortsatte och gå, och gick runt allting. 

Jag har hunnit bryta av en nagel också, tidigare idag. Ettans växel på min bil är trög och få i ibland så jag måste vålda i den, så jag slog i nageln i stereon i bilen och den gick inte av men blev lös, så jag bröt av hela den. Hade jag inte slagit i den hade alla naglar säkert suttit kvar i tre veckor som första gången jag gjorde. Fredrik kommer hem tidigare idag, jag måste fara och köpa nå mat för imorgon också till mej själv. 
Sen resten av kvällen får vi se vad vi hittar på. Kanske ser nån film eller nå. Men jag skulle vilja ut och gå igen. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback