Onsdag 30/4

Var sjukt trött i morse men jag piggnade till. Hade tänkt gå till plejset idag men skulle böka med nyckeln idag också så de blev att jag tog bilen ändå. Jag slutade lite innan 12, mötte Fredrik i dörren och han var påväg tillbaka efter lunchen. Han slutar 3 idag, så då ska jag vänta på han tills dess, och pussa på han innan jag far till älvsbyn igen. Ska dricka cerveza med Pernilla ikväll.

Kommer bli mycke köra fram och tillbaka nu i dagarna. 
Idag, Boden-älvsbyn
torsdag älvsbyn-boden
fredag Boden-älvsbyn
lördag älvsbyn-pite-pite älvsbyn
söndag älvsbyn-Boden
Haha, herregud! Tur jag älskar att köra bil och tur att inte min bil tar så mycke! 
Ja, ni kan väl lista ut vad jag ska göra i Boden, men i pite på lördag ska jag iallafall vara chaffis på årets första crusing. De är spikat nu. De kommer bli så kul! Nu ska jag typ sminka mej och sen vänta. Kul liv jag har, haha. Måste typ tvätta och så kanske när jag kommer hem, de får vi se.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback