Tisdag 29/4

Underbar dag, fast inte. Fredrik väckte mej 7 och jag börjar kvart i 8, så jag fick stressa som fan för att hinna äta, klä mej och fara med nyckeln. Jag var så sjukt trött när jag vakna och de är jag då än, så ikväll blir de jävla säkert en tidig kväll! Igår såg vi Rambo och åt nå mackor, sen tog jag han i armen och så gick vi ut en sväng och gå, de var så skönt ute då. Sen handlade vi och så såg vi filmen "hundraåringen" innan vi la oss och sov.
Idag har de både snöat och regnat, kul. Min bil stod under ett träd inatt, och imorse hade nån förbannade fågeljävel tagit sej friheten att skita på rutorna. Och så var de nå äckligt som säkert kom från trädet, på framrutan. 

Nu sitter jag på praktiken och väntar på att tiden ska gå fortare, så jag får sluta nån gång. Och duscha och typ bara lägga mej i soffan och dö ett tag ;) ikväll är de jag som står för filmvalet, de blir "take me home tonight" och den utspelar sej från en sommarnatt -88 så jag tror den är bra! 

Ja, jag har inte mer och skriva för stunden, så jag skriver senare när jag har kommit "hem". Konstigt och skriva hem men de är mitt hem för tillfället. Ja, de blir nog bra ändå.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback